Vi använder Cookies för att ge dig en så bra upplevelse som möjligt.
Klubbhus
Klubbhusgruppen
Klubbhusgruppen driver vårt café i klubbhuset. Gruppen består av representanter från alla grupper. 

När man är med i Klubbhusgruppen är man två personer som ansvarar per vecka, vilket innebär att man är ansvarig ca var 3 vecka. ( Totalt ca 2 veckor/säsong)

Man är då denna vecka ansvarig för följande:
* Att beställa varor från Martin & Servera vid behov.
* Att ta emot leverans. ( Görs ca 1gång/vecka)
* Ansvara för extra inköp vid eventuella tävlingar.
* Ansvara för inköp och uppstart av grillning vid Saltis Cup.
* Se till att det finns tillräckligt med varor, muggar, tallrikar etc. 
* Köpa och fylla på städmaterial vid behov.
* Se till att det är städat som det ska. ( utföres av de som står i Cafe/lift)
* Tvätta kökshandukar.





 

Kommande aktiviteter
Inga aktiviteter inbokade
Nyheter från föreningen
 
Våra sponsorer
Sociala media